Contact - Contact us if you have any questions - Stella Care

Contact

We can be contacted 24/7

You are always welcome to contact us if you have any questions about our products.

Outside normal business hours, we are not in the office, but if you need urgent help, we can be contacted 24/7 at +45 42 42 90 60.

5 + 10 =

The Team

Rasmus Hansen

CEO

+45 42 42 90 50

rasmus@stellacare.dk 

 

Det inspirerer mig at bringe anerkendt teknologi i spil på nye måder, så den skaber en afgørende betydning i mange menneskers liv. Når jeg taler med vores brugere, så ved jeg, at mit arbejde og det vi knokler for hver dag, er det hele værd.

Michael P. Lundberg

Customer Supporter

+45 42 42 90 60

michael@stellacare.dk

Det giver mig energi at være del af en virksomhed, der hele tiden udvikler sig for at skabe de bedste løsninger på vegne af demensramte - og en virksomhed som insisterer på at skabe den største tryghed for brugerne hver eneste dag.

Mie Sofie Madsen

International Sales Manager

+45 42 90 90 51

mie@stellacare.dk

Jeg har set og mærket på egen krop, hvordan vores produkter kan gøre en forskel for familier, der rammes af demens. Derfor har budskabet om frihed til at glemme en personlig betydning for mig.

Mary Svartzengren

Marketing & Branding

+45 92 15 90 60

mary@stellacare.dk

Jeg nyder at bruge mine kompetencer inden for brugervenlighed og design til at skabe systemer til de personer, der på grund af deres demens har ekstra brug for brugervenlighed og at designet passer naturligt til hverdagen. 

Annbrith V. A.

Personal assistant

+45 92 82 90 50

ava@stellacare.dk

Det er spændende at være en del af en virksomhed, hvor vi hele tiden stræber efter, at levere det bedste produkt til vores brugere. Samt hver dag at kunne mækre hvor stor en forskel, en lille enhed og vores teknologi kan gøre, for demente og deres pårørende.

Søren S. Christiansen

CTO

+45 42 42 90 70

sc@stellacare.dk

Det er fantastisk at sammensætte, tilpasse og formidle teknologi på måder, som giver mennesker færre bekymringer og mere tryghed i hverdagen. Jeg får lov til at påvirke flere tusind menneskers liv, positivt, hver dag. 

Johannes Hartby

Software Developer

+45 61 42 90 70

johannes@stellacare.dk

Når det arbejde, jeg laver redder et andet menneskes liv, motiverer det mig yderligere i kampen for at opretholde den høje kvalitetsstandard, vi leverer med vores software, som jeg er en del af at programmere.

Esben Dalgaard

Software Developer

+45 42 90 90 78

esben@stellacare.dk

Jeg interesserer mig for de praktiske anvendelsesmuligheder, som vores teknologi i dag kan bidrage med til samfundets helbredsmæssigt udsatte. Jeg tror på, at vi med lidt kreativitet og modet til at prøve nye ideer kan forbedre livskvalitet meget.

Daniel B. Andreasen

Software Developer

+45 92 82 90 70

daniel@stellacare.dk

Jeg er stolt af at være en del af et stærkt fællesskab i Stella Care, hvor vi kender hinanden og kan forene vores styrker til at kæmpe for en fælles sag, nemlig vores brugere, for hvem vores moderne teknologier har en livsvigtig betydning.

Theis Jensen

Internship

Det er inspirerende at arbejde med moderne teknologi, der betyder, at mennesker i meget svære og komplekse livssituationer får bedre livskvalitet.

Amanda D. Mathiesen

Marketing Assistant

+45 42 90 90 13

amanda@stellacare.dk

Cecilie K. Poulsen

Sales & Customer Supporter

+45 42 42 90 60

cecilie@stellacare.dk

frequently asked questions

Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.

24/7 support

It is important to us that our customers get help when needed. We are, therefore, available day and night every day of the week.

We offer full support

Full support means that we take responsibility for the practical handling of the GPS trackers. This is things like changing GPS trackers, setting up phone numbers, setting up geo fence along with managing other configurations. It is also an option to manage these tasks yourself.

High data security

It is important that our customer’s data is protected. We have, therefore, worked together with a specialist to develop a strategy for how to maintain a high data security.

User-friendly system

It is necessary that our system is easy and intuitive to use, especially in stressful situations when a person is missing. It is of high priority that our system is user-friendly, and our system is, therefore, developed together with our customers.

Fast delivery

If you contact us before 4 pm on weekdays, the parcel will be sent the same day. The parcel will typically arrive the following day.

No extra costs

We have no hidden costs. All usage associated with the GPS trackers and usage of our 24/7 support is included in the price. There are likewise no extra costs related to making changes to the GPS settings, or limitations to the number of alarms given by the GPS.

Sign up for our newsletter

Our newsletter is published approx. 6 times a year. The newsletter gives you the latest knowledge about the technologies we use to track people with dementia, such as our app for finding lost persons and news about those who work with dementia, for an easier everyday life.