Kontakt Stella Care - Lokalisering af personer med demens

Kontakt

Du kan altid komme i kontakt med os hele døgnet – vi besvarer selv
telefonen, og er det nødvendigt, må du gerne vække os om natten.

Vi glæder os til at høre fra dig, uanset om du har spørgsmål til vores produkter, eller du har behov for hjælp.

Ringer du uden for vores normale åbningstid, er det enten Søren eller Rasmus, der besvarer dit opkald. Det gør vi fordi, det er vores virksomhed og STELLA CARE er vores passion. Opgaven med at betjene vores kunder er for vigtigt til, at vi vil overlade den til et Call Center. Desuden elsker vi at tale med vores kunder.

13 + 9 =

The Team

Rasmus Hansen

CEO

+45 42 42 90 50

rasmus@stellacare.dk 

 

Det inspirerer mig at bringe anerkendt teknologi i spil på nye måder, så den skaber en afgørende betydning i mange menneskers liv. Når jeg taler med vores brugere, så ved jeg, at mit arbejde og det vi knokler for hver dag, er det hele værd.

Michael P. Lundberg

Customer Supporter

+45 42 42 90 60

michael@stellacare.dk

Det giver mig energi at være del af en virksomhed, der hele tiden udvikler sig for at skabe de bedste løsninger på vegne af demensramte - og en virksomhed som insisterer på at skabe den største tryghed for brugerne hver eneste dag.

Mie Sofie Madsen

International Sales Manager

+45 42 90 90 51

mie@stellacare.dk

Jeg har set og mærket på egen krop, hvordan vores produkter kan gøre en forskel for familier, der rammes af demens. Derfor har budskabet om frihed til at glemme en personlig betydning for mig.

Mary Svartzengren

Marketing & Branding

+45 92 15 90 60

mary@stellacare.dk

Jeg nyder at bruge mine kompetencer inden for brugervenlighed og design til at skabe systemer til de personer, der på grund af deres demens har ekstra brug for brugervenlighed og at designet passer naturligt til hverdagen. 

Annbrith V. A.

Personal assistant

+45 92 82 90 50

ava@stellacare.dk

Det er spændende at være en del af en virksomhed, hvor vi hele tiden stræber efter, at levere det bedste produkt til vores brugere. Samt hver dag at kunne mækre hvor stor en forskel, en lille enhed og vores teknologi kan gøre, for demente og deres pårørende.

Søren S. Christiansen

CTO

+45 42 42 90 70

sc@stellacare.dk

Det er fantastisk at sammensætte, tilpasse og formidle teknologi på måder, som giver mennesker færre bekymringer og mere tryghed i hverdagen. Jeg får lov til at påvirke flere tusind menneskers liv, positivt, hver dag. 

Johannes Hartby

Software Developer

+45 61 42 90 70

johannes@stellacare.dk

Når det arbejde, jeg laver redder et andet menneskes liv, motiverer det mig yderligere i kampen for at opretholde den høje kvalitetsstandard, vi leverer med vores software, som jeg er en del af at programmere.

Esben Dalgaard

Software Developer

+45 42 90 90 78

esben@stellacare.dk

Jeg interesserer mig for de praktiske anvendelsesmuligheder, som vores teknologi i dag kan bidrage med til samfundets helbredsmæssigt udsatte. Jeg tror på, at vi med lidt kreativitet og modet til at prøve nye ideer kan forbedre livskvalitet meget.

Daniel B. Andreasen

Software Developer

+45 92 82 90 70

daniel@stellacare.dk

Jeg er stolt af at være en del af et stærkt fællesskab i Stella Care, hvor vi kender hinanden og kan forene vores styrker til at kæmpe for en fælles sag, nemlig vores brugere, for hvem vores moderne teknologier har en livsvigtig betydning.

Theis Jensen

Internship

Det er inspirerende at arbejde med moderne teknologi, der betyder, at mennesker i meget svære og komplekse livssituationer får bedre livskvalitet.

Amanda D. Mathiesen

Marketing Assistant

+45 42 90 90 13

amanda@stellacare.dk

Cecilie K. Poulsen

Sales & Customer Supporter

+45 42 42 90 60

cecilie@stellacare.dk

Oftest stillede spørgsmål

24/7 telefonservice

Det er vigtigt for os, at vores kunder aldrig står alene når de har brug for hjælp. Derfor kan du ringe til os døgnet rundt alle ugens dage..

Vi tilbyder fuld support

At vi tilbyder fuld support betyder, at vi står for alt praktisk håndtering af GPS’erne. Det er i forhold til ombytninger, opkobling til telefoner, oprettelse af geo-fence og ændringer i opsætninger. Hvis I selv ønsker at stå for håndteringen, hjælper vi jer også gerne i gang med dette.

Høj datasikkerhed

Vi lægger stor vægt på, at vores kunders data er beskyttet. Vi har derfor i samarbejde med en jurist, taget stilling til hvordan vi bedst muligt håndterer vores data sikkert.

Brugervenligt system

Det er vigtigt at systemet er nemt og intuitivt at benytte, specielt i stressende situationer, hvor en person er blevet væk. Derfor har vi stor fokus på, at vores system skal være brugervenligt, og er udviklet i samarbejde med vores brugere.

Hurtig levering

Hvis du tager kontakt til os inden kl. 16 i hverdage, sikrer vi at produktet bliver sendt afsted samme dag. Typisk vil pakkerne nå frem dagen efter.

Ingen ekstra omkostninger

Vi har ingen skjulte ekstraomkostninger. Alt forbrug forbundet med GPS’erne og brug af vores 24/7 timers support, er inkluderet i prisen. Der er heller ikke nogen omkostninger forbundet med ændringer i opsætning eller begrænsning på antal alarmer fra GPS’en.

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vores nyhedsbrev udgives ca. 6 gange årligt. I nyhedsbrevet får du den nyeste viden, om den teknik vi anvender til sporing af demente, såsom vores app til at finde forsvundne demente og nyt om dem der arbejder med demente, til en lettere hverdag.