Kundeservicemedarbejder - Stella Care

Kundeservice

Motiveres du af at yde god service og har du erfaring med kundeservice?

Kundeservicemedarbejder til formålsdrevet virksomhed

Motiveres du af at yde god service og har du erfaring med kundeservice? Trives du med mange opgaver på samme tid og samtidig synes det er sjovt at holde fokus? Har du lyst til at arbejde i en virksomhed med en klar mission og hvor du ved, at du gør en forskel for andre mennesker – hver dag?

Hvis du kan svare ja til dette, så læs videre.

Vi er en innovativ teknologivirksomhed i rivende vækst med adresse i Nordhavn.

Vi designer og udvikler effektive systemer, som skaber tryghed og frihed for mennesker med demens, plejepersonale og pårørende. Det gør vi ved at levere professionel GPS-lokalisering af mennesker med demens til mere end 50 af landets kommuner. Snart er vi også klar til at tilbyde vores løsning internationalt. Vores app og GPS-enheder giver hver dag flere tusinde mennesker med demens frihed til at glemme samt tryghed for mange flere pårørende og plejere.

Vi tilbyder det bedste produkt på markedet, og det forpligtiger. Kvalitet er derfor afgørende for os – det gælder også kvalitet i kundeservice. Din primære opgave bliver at sikre, at den oplevelse vores kunder får, når de er i kontakt med os, er i topklasse.

Dine opgaver kommer til at omfatte:

  • Kundesupport (telefon og e-mail)

  • Klargøring og opsætning af lokaliseringsenheder

  • Telefonisk salg, når kunderne ringer til os

  • Support til salgsteamet og deltagelse i salgsarbejdet

  • Identifikation af, hvordan service og kundeoplevelse kan forbedres

    • Telefon/e-mail service

    • Oplevelse ved køb

    • Oplevelse ved support

    • Identifikation af fejl (fx fejl, der gentager sig eller problemer, som går igen for flere henvendelser)

  • Ansvarlig for lagerbeholdning og indkøb

Derudover skal beherske fejlfrit dansk og også gerne engelsk. Kan du andre sprog, er det en fordel.

Vi forventer at du har teknisk forståelse, så du kan formidle vores produkter til vores kunder på allerbedste vis. Du er selvstændig, har ordenssans, er struktureret og du tager initiativ, fordi du ikke kan lade være. Din personlighed og dine ambitioner vil have indflydelse på dine arbejdsopgaver og dit jobs udvikling. Hver gang du øger kvaliteten i det vi gør, og det vores kunder oplever, er du en del af vores succes.

Vores nuværende kundeservicemedarbejder skal på barsel og herefter på nedsat tid. Du vil derfor starte på deltid, ca. 15 til 20 timer om ugen med optrapning til fuldtid i løbet af ca. 9 måneder. Vi ønsker os, at du starter 1. august 2020 og arbejder fuld tid fra 1. april 2021.

OM OS

Du bliver en del af et inspirerende og dynamisk miljø. Vi er lige nu 10 ansatte, men har vokseværk. Omgangstonen er uformel, og energien høj, når vi er på arbejde.

KAN DU SE DIG SELV HOS OS?

Så glæder vi os til at få dit cv og gerne en kort (video)præsentation af dig. Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte adm. direktør Rasmus Hansen på telefon 42 42 90 50.

Præsentation samt CV sendes pr. e-mail til job@stellacare.dk hurtigst muligt og senest d. 5. Juni. 

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vores nyhedsbrev udgives ca. 6 gange årligt. I nyhedsbrevet får du den nyeste viden, om den teknik vi anvender til sporing af demente, såsom vores app til at finde forsvundne demente og nyt om dem der arbejder med demente, til en lettere hverdag.